Pühapäeval , kui mul oli lausa 2 võimalust autoga Tallinnasse saada, tahtsin ikka tulla bussiga varem, kuna Karl oli linnas ja tahtsime õhtul uisutama minna. AGA see buss, millega plaanisin minna, kell 15:55, esiteks hilines 15min (väljas oli -18), teiseks passis ta kohapeal pääääris tükk aega. Mõtlesin algul, et noh palju rahvast ja paneb kotte alla. Läks 10 min, läks teine 10 min... Asi hakkas juba kahtlasena tunduma, inimeste pead tõusid ja vahtisid juba närviliselt ringi. Kahekordne buss oli ka, sealt ülevalt ei kuulnud ega näinud midagi. Läks veel 10 min. Vererõhk oli juba päris kõrge ja ma ei talunud seda enam, tõusin ja läksin alla, et vaadata, mis värk on. (Eestlased on ikka imelikud, kannatavad rahulikult vähemalt 30min ja alles, kui keegi teine tõuseb, siis julgevad ise ka uurima minna, mis värk on.. Ühesõnaga, sain teada, et buss on katki. Bussijuht oli muidugi venelane ja minu küsimusi eiras, pomises midagi närviliselt vene keeles, viidates näidikutele. Siis ütlesin, et ma lähen teise bussiga, kui see katki, aga kas ma oma raha saaks vähemalt tagasi? Vene keelne eiramine tuli jälle vastuseks ja pages minema.
Kõige rohkem närvi ajas see teenindus! Inimesed istuvad bussi teisel korrusel teadmatuses - ei oleks ju üldse raske tõsta mikrofoni või tulla trepist üles ja öelda (kasvõi vene keeles siis), et buss on katki!!!
Vahepeal nägin 2 bussi, mis ka tallinnasse läksid, aga no ma mõtlesin, et kohe lähme, kohe lähme... nii palju siis.
Läksin siis 16:45 bussile. Ega see bussijuht väga parem polnud. Vähemalt veits jagas eesti keelt. Tahtsin bussist piletit osta, see nähvas: mis sul pole piletit vä? siit sa ei saa küll osta, mul pole rahagi. meil on rahvusvaheline liin ... bla-bla... näe, kassa on bussijaamas avatud, mine osta sealt!!! Aknast veel näitas irvitavalt järgmise inimese piletid: näe, see on pilet, kas sa saad aru??
Idioot. läksin ostsin siis selle pileti. Müüa ütles 5.80. Kordasin, et õpilasele ikka. Müüa: Jah, see ongi õpilasele. Mina:5,80??? Müüa: jah, see on rahvusvaheline liin. Nojah... Mis mul üle jäi.
Ühesõnaga ma olin maruvihane ega suutnud alguses Martin Saarega,keda ma uues bussis kohtasin, vesteldagi normaalselt:D Võtsin kinnisideeks selle eelmise bussi pileti raha tagasi nõuda 3.80 euri. Tutkit vasja, neil (Ekspress Auto L) pole kodulehel e-maili aadressi ja tagasiside leht ei tööta. Pean helistama siis:S
PS. Karlil on sproti isu.
eino joppab sul ikka:D
ReplyDeleteAga kas Saareni vene keelest polegi mingit kasu?
Haa, ma ei kavatsenudki temaga vene keeles rääkida. Pealegi ma olin nii vihane, et ühtegi sõna ei tulnud meelde:D
ReplyDelete