Pakane,mis näpistab

Tõesti,tõesti,nii külm, et selle väikse aja peale, mis ma tee otsast koju kõndisin, puhkus tuul nii kõvasti, et mul olid slimad vett täis ja ma ei näinud midagi.
Koolist ma ei mäleta midagi eriti. Kirjand on mul ikka viimata, keemiat peab õppima, matat, venkus töö homme, noh jne. Tuleb järjele saada jälle, aga koguaeg tulevad uued asjad peale. Aga nii see 12.klass läheb, nagu linnutiivul.. Eile tegin raamatu ettekande "Puhastuse" kohta. Väiksed näpukad olid: ühes kohas oli font liiga väike!! ja sõnum ei tulnud kohe päris esile.hm..:D Tänasest ei mäleta ma midagi. Hea trenn oli.
Viimastel päevadel on juhtunud nii mõndagi. Praegu olen ma õnnelik=) Btw,soovitan Noorkuud vaatama minna, kellele esimene osa meeldis. Ja Eva sai preketitest lahti-PALJU ÕNNE!:) Ning Liina sai JUHILOAD! Õnnitleme ja tähistame:D Ja Everin lubas, et me korraldame "tiinaonmaailmanaba" nädala:D deal. Marise sain ka õnnelikuks tehtud suusamaskiga;D Kata käis Rootsis! Ta oli täna veel nii väsinud, et läks pärast mingit tundi koju..;)

Nautige käredat külma, minge jalutama!:)

No comments:

Post a Comment