Tallinnas uus klubi Münt

Varsti on Austriasse minek. Eva ütles, et hakkab homme juba asju pakkima. Tüüpiline tema- pakkimine on ainuke asi mida ta korraliku ajavaruga alati teeb:D Karlil oli sel nädalal reisi pärast rohkem tööpäevi, eile (reedel) ka ja kuna ta on nagunii autoga, siis jäin ka Tallinnasse, et koos täna(laupäeval) koju minna.

Seega oli mul vaja plaani reede õhtuks, kuna hea tuju oli ja kodus vaid endaga olemine oleks selle lõpuks ära rikkunud:P Katrina oli tööl, Liina Kadrinas, Everin lõunas. Aga Heidi kutsus mind välja. Läksime kõigepealt tema ühe parima sõbranna Laura juurde, teine parim sõbranna Kadi tuli ka. Veidike sain isegi paraleele tõmmata nende ja minu kolmiku vahel:D Kujunesid huvitavad jutuajamised. Kuna mina olin pmst võõras seltskonnas, siis saime kumbki rääkida oma kooli ajast jms ning tõmmata paraleele sarnaste inimtüüpide vahel. Noh nagu igas klassis/lennus/grupis on oma tuulepea, tanksaabastega tüüp ja suurim üllataja.

Kella 1 aeg hakkasime välja liikuma. Teepeal lobisedes avastasin enda uue kutsumuse ka:D St Heidi pakkus välja, et mulle sobiks personalispetsialisti amet, ja TTÜ ärinduse lõpetamine oleks suur pluss sellel alal. Karl õpib ka personalijuhtimist, ja siit saaks juba ka koos midagi välja aretada. Okei, see selleks.
Münt. Viisin Katsile kindad tagasi ja Münt asuski kohe Drink Bar'i vastas. Pärast kl 12 maksis pilet paraku 10€ + garderoob 1€.. noh jah, aga joogid olid see-eest kõik 1€. Päris okei koht oli mu meelest, rahvast oli piisavalt nii palju, et kõigile jagus inimlikult tantsuruumi. Heidile hakkas see lavatoss vastu ja ta läks ära. Me Kadiga kavatsesime 10€ eest ikka vähemalt tantsida. Mingi hetk imbus temaga tantsima üks tüüp, neil klappis ja üks hetk läksid nad suitsu tegema, aga mul hakkas see suitsuruum nii vastu, et jäin parem ootama. Siis üks tüüp küsis, et kuidas meeldib siis uus klubi. Ütlesin, et normaalne. Küsisin, kuidas sulle? Siis vastas, et ta on selle koha omanik. :D  Küsisin siis veits klubi ja äriidee kohta jms ja kuna Kadi ikka tagasi ei tulnud, siis läksin minema. Käisin Shootersist läbi. Karl oli aga nii busy, et ei suutnud oma näos üllatus või rõõmu väljendada, et tulin, kui ma pika lehvitamise peale ta pilgu püüdsin ja siis läksin koju. Kell oli 4. Tema tuli alles kell 7 ja varahommikuks oli uni ka jõudnud juba ära minna. Vaeseke sai alles kl 8 magama.

Very nice, äkki saab homme veel viimase suusasõidu teha?

No comments:

Post a Comment