"Noor olla on kevadet rinna sees kanda"(Oskar Luts)

Jei, ma suutsin päris mitu head tsitaati veel tänaseks kirjandiks meelde jätta. Üldhinnang proovikirjandile oleks hetkel "normaalne,vist". Ja muidugi, vahepeal ma pole vääga ammu midagi kirjutanud ega pilte pannud, seega sirvisin oma viimaseid albumeid, et meenutada, mis juhtund on.

CADrina 2010 oli vaieldamatult kooliajaloo parim üritus. Pealekauba - MEIE POISID VÕITSID! Ja muidugi avapauk Cadencialt oli ka väga hea(mu õde siiski tantsis ka seal Michel Jacksoni tantsu;) Pärast käisime Efka juures ka, seal sai palju laulda ja nalja(konfidentsiaalne info):D

Jaaa,ülisupermegakõva pidu oli SUUSABAASI TANTSUPIDU - Käsperi sünts! No tõesti,mulle vääga meeldis. Muidugi ma olin selle magamata öö pärast kaua zombie. Siin ka siis pildid.

18.veeb käisime draamateatris - "Sinul on meretäis hirmu", jäin haigeks, vabariigiaastapäeva paiku olin ka haige. niid olen jälle haige..jaanuaris olin haige. TÄITSA LÕPP NOH.. 12.märts käisime rkv teatris, "Elu ja kuidas sellega toime tulla"- juba parem.

16.märts oli Karli õige sünnipäeva päev, tegin küpsisetordi talle:u Kingituse pidin juba varem kätte andma, sest ema rääkis mu sisse:D:D Esmasp küsis:noh kuidas dressipüksid istuvad? ups:D

Ja nüüd reedel oli kolmanda veerandi viimane päev. Käisime Siimu juures saunas. Küllap seal ma selle külmetuse ligi korjasingi.. Laup tallinnas hakkas pihta, palavik,nohu jne.. Aga kinos jaksasin ära käia Alice'it vaatamas.

Eesti Eurolaul 2010 on päris hea, mulle ei meeldind aint et see Juhkental terve aeg keerutas:S:D Ja : Märt ja Ott ikka oskavad meelt lahutada. "Pilvede embuses sina ja mina.."uujee.

OK,tsau

No comments:

Post a Comment