Õudusunenägu:D

Nii,kes mu kahtlastest unenägudest vahepeal puudust on tundnud, siis palun:D
Mis sa teed ?
Tiina | says:
ma ärkasin kl 4 korra,rahutu uni oli
nägin liiga kahtlast und
Karl says:
Räägi
Tiina | says:
olime suure kambaga lokaalis, mis oli palju suurem,seal oli isegi toidupood. siis poistekamp hakkas kuskile minema, siis sa andsid mingi raha mu kätte hoiule ja muru andis ka veel. tundus kahtlane, hajusin teelt kärvale vetsu ära. seal käis mingi kamm, rõve vets oli ja koledad tüdrukud, kes järjekorda kinni hoidsid, siis tuli paanikas muru ja küsis miks ma rahaga minema panin..
siis tulin välja, seal oli üks pikem lai koridur, seal jooksime marise ja anderiga võidu nii kaua kui sina mingis kioskis seal kõrval olid
siis hüppasin sulle selga
järsku pidin hiilima ühte suurde majja, mis nägi mu austria kooli moodi välja, selline suurte ustega nagu mõis. seal oli üks mees, fantaasiafilmi tegelane, hallide juustega võlur vms petisin ukse orgu end, ja siis ta jäi ühe nõiamutiga vahele mulle, mingi vana tibi, kellel kukkus vahepeal silm peast välja, siis nad musitasid edasi
viitsid veel lugeda?
Karl says:
hahaha
No mul pole raske lugeda ju
kirjutamine võtab aega
Tiina | says:
no ma pole veel kedagi täna kurnanud oma pika jutuga, aga see on painanud terve päeva
Karl says:
Aga siis kurna mind kui see sind painab
Tiina | says:
nii, siis olin jälle nagu vanaaegses filmis, kus noored upsakad aadlipreilid käivad uhkete kleitidega ringi. mina olin aga paljas aint mingi sinine karv oli ümber ja barett tehti pilte koridori peal, igaühest üks, aga siis mind hakati palju pildistakma(siis mul oli juba kleit) need upsakad läksid räigelt kadedaks ja pikasid nagu seebikates mu selja taga olid veel selliseid rahulikke.
Tiina | says:
siis olin kuskil kaubamajas, kus lasterühmad esinesid, ühed pambud olid päkapike riietes ja nööridega laes ringi ja hüppasid ja rippusid, a neil oli päris äge
limaskest on paistes nohu pärast vast
mul oli ka suulagi katko
siis ma olin viidede juures neerutis, evel oli sitaks suur garderoob ja palju ilusaid ja kalleid riideid kotte ja kingi vaatasime ja proovisime seal emaga, siis korjasime lapsed kokku ja hakkasime koju minema, aga sharan ei tahtnud mingist lumekünkast üle minna, tagurdades libises siis mäes alla, külg ees vastu kasepuud ja küljeuks oligi mõlkis
aga õnneks ei midagi hullu.
siis me olime ema,marise, kati ja jaksiga venemaal, algul otsisime kedagi, siis aga võtsime korteri, järsku oli see suht meie maja moodi, vastas olid mingid haiged kadedad ja uudishimulikud naabrimutid, vene baabuškate pere, koguaeg leidsid mille kallal vinguda, siis käisime kuskil poes, olime üli vagusad, et need meid ei leiaks juhuslikult lõpuks saime aru, et muidu nad rahu ei saa
kui külla ei kutsu, siis aga õnneks kutsusid nemad meid enne, laud oli õues, suht selline nagu see teelaud alici filmis a tglt ikka terved nõud, aga kõhe. toit oli nagu ikka + mingid kaaluküpsised

BTW, mis Everin avastas- meie lõpuaktus on sellisel kuupäeval nagu 4:20.

No comments:

Post a Comment