Värvid vs masendus

Tujud käivad viimasel ajal ikka nii seinast seina. Ja mitte alati nii, et ühel päeval on kõik positiivne, teisel päeval hall, vaid lausa ketkelisi muutuseid on palju. No tänane hommik ei olnud paljutõotav. Lonkisin treppidest üles- surmväsinud, Maris ja Pille-Riin lausa kepslesid mööda (Mis siis,et Marisese uneaeg oli pea poole lühem kui mul:D) Varsti keris tuju nii üles, et meid vallatuid oli lausa raske ohjeldada (Mõnikord juhtub:P) Siis ma joonistasin terve reedese päeva päevikus värvilisi pühademunasi täis:D Siis saabus aeg, mil tuli sooritada ajaloo KT. Eesti NSV PLUS SILMARINGIküsimused. See teemakohanegi osa oli keerukas mu jaoks. Ja siis Karl paraku üritas mind paaniliselt kätte saada ja ma läksin veel rohkem pingesse, kiirustasin, aga ei jõudnud. Siis vahepeal Everin omas üle päris hea nalja:D Siis Laiviga koju sõites sain aru, et ajaloo töö läks ikka rohkem pekki kui ma arvasin.. ei taha sellest rääkida.. Kodus sõin kõhu ilusti täis ja otsisin kapist kommid välja. Minu üllatuseks on need täpselt samasugused nagu pühademunad päevikus:D Cheer up again!

"Und wenn du denkst es geht nicht mehr, kommt von irgendwo ein Lichtlein her." =)

No comments:

Post a Comment