Chill out

Avastasin enda jaoks Groove Armada, mõnus. Aga kuna mul kahe katsega ei õnnestunud siia videot üles laadida, siis ma loobusin, sest ilu-uni ootab juba.
Tegelt, Maris, ma tahtsin mainida lihtsalt, et "Armastus kolme apelsini vastu" oli minu arust bulls***t:D ma vist ei viitsiks kohapealegi vaatama minna. No tõesõna, mis komöödia see oli.

Nii ma lasin täna väliselt kõvakettalt kõik varasemad pildid arvutisse tagasi. Vaatasin siis, millised on seal kõige vanemad pildid. Aga jah, sellised olime me kunagi:D Aastal 2004.



Mul kukkus täna jälle telefon laua alla ribadeks aga remontisin terveks juba. Üks ilueedi ja nikats on:P Aga töötab, ja hästi teeb seda. Käisime laupäeval suusatamas. Nimelt Madis pidas sünnip ja siis korraldas retke. Hulk lõbusas tujus sportlikke täiskasvanuid, kellega me Evaga liitusime. Tempo oli taga, nuuskamisekski ei saanud mahti. Aga ühest silmanurgast suutsin ikka Neerutist Pariisi viiva matkaraja ilusid imetleda ja sain hoo pealt ühe "lumekoopa" pildi ka;) Tegelikult päike lausa lõõskas, kui sealt välja jõudsime, ning vaatasime kaugusesse mäeharjalt, justkui viibiks Rootsi mägedes, kus üle pea kõlkuvad kondlid viivad suusakuurortitesse. Ok, just dreaming:D

Pühapäeval käisin ka suusatamas, Käsperiga. Kahjuks olid mu lihased tühjaks pumbatud juba ja kerge tuisk oli. Sellest hoolimata oli mõnus. Pärast jaksasime veel garaažikatuselt lund rookida. Omaette huvitav. Ning siis veel palju muud mõnusat, kuhu kuulusid näiteks rosinad kakaos, mis oli mask, sest need olid tegelikult pähklid seal sees:D ja siis külm naturaalne Pulsi pirnisiider. magnificent;) No ja siis loomulikult pidin koju biuka tööks õppima tulema. Nüüd on see juba läbi, polnudki nii hull. Koduperenaised oli ka täna, ja nagu ikka - iga osa on parim;)
Tschüüü:*

No comments:

Post a Comment