Mul on alaväärsuskompleksid!!!

Kõigepealt ma kopeerin repliigi everini postitusest 11.veebruaril, sest tahan seda lihtsatl jäädvustada:D "PS! Ma küll ei tahaks nimesid nimetada ega näpuga näidata, aga ma siiski ei saa peast välja seda vaatepilti, mis avanes ajalooklassis Tiina ja Liina laual. Sellised asjad võiks ikka magamistuppa jätta. JA jälle juhtus midagi sellist Laivi klassis! Feil." Ja me kolisimegi Väiksega teise lauda ümber selle pärast. Ja Laivi kommentaar olise selle kohta: "See..haa. No mõni lihtsalt ei tea, mis sellega peale hakata." See oli kondoom,btw.(Enne meid oli seal klassis 8.klass.)

Ma tõesti ei tea, kuidas ma Soosaarest üle saan. She did it again! Pmst meil oli viimased 2 näd presentatsioonid eks ja teemat edasi ei võtnud. Ta andis küll sõnade lehe ja ühe teksti, et kodus läbi vaataks. Me olime teadlikud, et töö tuleb, aga mina nt arvasin, et tuleb lausete tõlkimine nagu ikka-õppisin sõnad ära. AGA ülesanne oli selline: Write as much about the wellfare state system in Estonia as you know. Olgugi, et ma lugesin selle teksti läbi, mis ta andis, MA EI OSANUD MIDAGI! Ja poisid hakkasid kirjutama, terve leht sai täis.. Kas ma tõesti peaks loomulikust inteligentsist teadma nt matusehüvitise kohta?? Minu meelest ta ei öelnud küll, et selline ülesanne tuleb.. Ja siis mul tekkisidki alaväärsuskompleksid, et poisid nii targad on(presekad on ka neil alati head) ja mina midagi ei tea ega oska. Lohutuseks ei osanud Everin ega Ainlo ka midagi, aga noh, targemaks see mind ikka ei tee.

Võib-olla siis tegemistest ka midagi. Reedel käisime Lokaalis pliksidega. Kataga käisime moesõul ja kadrina baaris ja korra veel tema juures, siis suundusime Sireti juurde, saabus ka Liina ja mitmetunnine "meikimine" võis alata:D Rkv jõudsime enne 12, et ikka tasuta sisse saada:D seal sain tantsida ja nii. koju sain pool 4 vist.

Pühapäeval oli sõbrapäev=) Käisime Karliga jalutamas, täitsa tubli 6kiltsane ring tuli. Saime ilusaid pilte ka. Siis tähistasime veini ja juustuga, maasikate ja vahukoorega;) vaatasime filmi ja üldse väga mõnus oli. Hästi kena lille sain ka,mille nime me ei tea:D Maris, tule meile ja ütle, mis ta on:D

Aga eile oli mul nimepäev. Minnal oli meeles:) Pärast ültes, et ema oli juhuslikult "Tiina" komme ka ostnud. nii äge. Ja eile käisin üksi autoga trennis ka. Liina ja Everin olid nii vaimustuses, et tahtsin küüti saada:D Pärast ootasin veel rongi järgi, aga koduperenasiteks ikka jõudsin ilusti:D
Ja tänasest ma rohkem ei taha rääkida,aint kui seda, et oli vastlapäev ja Leedu iseseisvumispäev ja lõpualbumi pildistamine ja hammaste kontroll.
Tsau:)

1 comment: